dimarts, 16 de desembre del 2014

TREBALLS REALITZATS AMB EL GIMP

Treballs Realitzats amb el Gimp:

Amb el gimp he realitzat uns quants fotomuntatges que més endavant explicaré. El principi em semblava complicat, però quan vaig començar a fer-los em van semblar senzills de realitzar.
Els primers que vaig fer van ser La nena i Lleida,i finalment vaig realitzar el projecte anomenat Viatge, que consisteix en fer una felicitació de nadal a partir d'una foto d'un paisatge i una foto teva.

Nena:

En el fotomuntatge de la nena s'havia de retallar la imatge de la nena i enganxar-la a la foto del Taj Mahal
de manera que quedes bé.
primer baix obrir la imatge de la nena i amb la bareta vaig seleccionar el fons de l'imatge i després vaig invertir la selecció(la nena queda seleccionada), la vaig retallar i després la vaig enganxar com a capa nova en la imatge del Taj Mahal. La mida de la nena si vols es pot variar, i després de fer-ho, amb l'eina capgirar as de capgirar la imatge de la nena i colocar-la al cantó dret de la imatge.
Lleida:


Per fer aquest fotomuntage el primer que he fet ha sigut obrir la imatge de Lleida en el Gimp, i amb la bareta de selecció he seleccionat el cel de la foto i després he invertit la selecció. A continuació el que m'ha quedat seleccionat ho he retallat i ho he enganxat a la imatge del cel, que he obert en el Gimp previament. Finalment el cel que sobri es retalla i quede la imatge final.






Edició d'imatges:


En aquesta fotografia s'havia de fer un canvi de saturació, i si volies també es podia fer un canvi de brillantor i de contrast. Per canviar la saturació vaig anar a la pestanya de colors, després vaig clicar on deia saturació i vaig augmentar-la una mica. Després de fer aquests canvis l'imatge es veu molt millor i amb més brillantor (imatge de la dreta)






En aquesta imatge l'únic que s'havia de fer era treure-li la saturació. Per fer-ho em seguit els mateixos passos que en la imatge anterior.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada