dilluns, 3 de novembre del 2014

PROJECTE DE L'INKSCAPE

         
El nostre projecte a consistit en personalitzar el nostre blog amb l'ajuda del programa Inkcscape. Em creat un logotip pel nostre blog, em personalitzat el títol i ademés em creat un fons propi.


 FONS

Per crear el fons primer de tot he fet un rectangle una mica més petit que la fulla. després amb l'eina de degradats he fet un degradat líneal de diferents tons de verd, blau i lila.
Després he fet una estrella de 24 puntes i l'he distorcionat amb l'ajuda dels punts de control. Quan he tingut la forma que m'ha agradat le duplicat 4 cops, i cada copia l'hi he posat un color diferent.
A continuació he fet diferents polígons i estrelles. A cada un els hi he donat formes, mides i colors diferents. 
Per acabar he hagut d'exportar el dibuix a mapa de bits per poder utilitzar-lo després com a fons del blog.

LOGOTIP


El logotip l'he fet una mica a l'atzar perquè no tenia gaires idees per fer-lo. 
Primer de tot he fet una cercle no gaire exacte, he triat un color i l'he pintat finalment de blau cel. Després amb l'eina de crear textos e fet una "M" i una "P", les he convertit en cami i després les he deformat amb l'ajuda dels nodes. He canviat la grossor del contorn, les he pintat i les he colocat a dins del cercle de manera que quedessin bé.
Per últim he fet un polígon, l'he deformat al meu gust i després amb l'ajuda de les capes l'he posat radera del cerlce.



TÍTOL

Per fer el títol he utlitzat l'eina de text i he escrit "portafoli mar puig". He passat les lletres a cami per poder-les editar. He fet un degradat lineal amb diferents colors. Després per pujar la primera lletra del meu nom i cognom les he seleccionat per separat i les he pujat amb les fletxes del teclat. Finalment he fet un duplicat amb el Ctrl+D. Amb aquest e creat la sombre de les lletres posant-lo darrera del títol i pintant-lo d'un gris fluix.







VALORACIÓ DEL PROJECTE:

Aquest projecte ha sigut interesant i bastant sensill, m'ha agradat molt ja que a sigut divertit i he aprés moltes coses noves. He tingut algun problema però sense importancia.
En aquest projecte hem pogut reflectir gran part de les coses que em aprés de l'inkscape durant aquest temps que em estat treballan amb el programa de dibuix vectorial. 
Aquest projecte m'ha servit per apendre a utilitzar un programa de dibuix vecotrial i per apendre'n més d'aquests. Ademés gracies aquest he descobert l'inkscape, que fins ara no en savia de la seva existencia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada